Travlhed i Teufelsland her i Påsken. Jesu død og genopstandelse blev fejret med en aftentur på byens bedste 50CC Racing Circuit. Vores groupie Karen agerede startpige og fik med lidt hjælp fundet ud af hvordan man stejler 5 meter på Simson’en.

LaCour og Karen nyder en stille stund inden maskinerne igen skal ud og drøne. Vi blev desværre stoppet af en banebestyrer der mente vi var kommet uden for lukketid. Heldigvis viste han sig at være enorm flink og havde endda nogle 5-gearede Kreidler Motorer som vi måske kunne få fingre i.

Mandag stod den på skruen i værkstedet. Kette skulle vanen tro have mere olie på og kigge på det fallerede støtteben. Lacour virker ikke videre fortrøsningsfuld.

Raun dukkede op og der blev skruet på den fornemme Hercules. Her kigges der dog med stor forundring på Kette forsøg på noget back-door action med JAWA’en.

Nogle arbejder på maskiner, andre gør sig lækre for kameraet.

Den er rund. Den hedder Kette

Raun fik fingre i ny-chrashede thomas’ cremefarvede sæde, der matcher den pimpede 60’er maskine perfekt

Rune fik desuden arbejdet som en vild på Erik’s gamle maskine, der efter planen skal være klar til Moped-Showdown på fredag.

For første gang i månedsvis kom Skiltet af sin stol. Efter en lille kamp med 25 år gamle (men fine…ahem) dæk kunne den atter bevæge sig selv, med kun et lille skub i ny og næ.

Den Orange Hercule’s Mk2 har i et stykke tid haft underlige problemerne med at udnytte sit potentiale. Skralden kørte fra den mod Dragør og der var bare ikke nok fart. Tilsidst røk udstødningen dog af og Lacour fik besked på at brænde de mange slagger af. Derefter er det en fundstændig anden snak med Hercules’en. Kaaawrooom!